ونگر: روز بسیار شیرینی برای من بود

به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته بیشت و ششم لیگ برتر انگلیس، پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود از لسترسیتی صدرنشین پذیرایی کرد و در حالی که در نیمه نخست با یک گل عقب بود، با تعویض های طلایی که آرسن ونگر انجام داد، سه امتیاز حساس …

به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته بیشت و ششم لیگ برتر انگلیس، پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود از لسترسیتی صدرنشین پذیرایی کرد و در حالی که در نیمه نخست با یک گل عقب بود، با تعویض های طلایی که آرسن ونگر انجام داد، سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد تا فاصله خود را با صدر جدول رده بندی به دو امتیاز کاهش دهد.

ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای من روز بسیار شیرینی بود. به شدت به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و بسیار خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم.

آخرین باری که دنی ولبک برای آرسنال به میدان رفته بود، به آوریل سال قبل برمی‌گردد. او که به تازگی از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته بود، در دقیقه ۸۲ به میدان رفت و موفق شد در لحظات پایانی روی پاس دیدنی مسوت اوزیل، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کند تا تعویض طلایی ونگر لقب بگیرد.

سرمربی آرسنال درباره ولبک گفت: تا لحظات آخر تردید داشتم آیا ولبک را در فهرست ۱۸ نفره قرار دهم یا نه. در نهایت تصمیم گرفتم که او را در فهرست قرار بدهم. احساس کردم او آماده است و می تواند به تیمش کمک کند. خوشبختانه ولبک نشان داد بازیکن بزرگی است و گل پیروزی را برای تیم ما به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

ونگر درباره رقابت در لیگ جزیره گفت: تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده است. راهی طولانی در پیش داریم و باید به روند پیروزی هایمان ادامه دهیم. بازی‌های بزرگی پیش رو داریم و اگر می خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم، باید بتوانیم از فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم. آرسنال شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. در دور برگشت، خوب کار نکردیم و در چهار بازی نتوانستیم به پیروزی برسیم اما خوشبختانه در دو دیدار اخیر پیروز شدیم و امیدوارم که این پیروزی ها، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برده باشد.

آرسنال با پیروزی در این دیدار، ۵۱ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا