انریکه: بارسلونا از طلذت می‌برد

به نقل از EFE، بارسلونا انتقام شکست سنگین برابر سلتاویگو در دور رفت لالیگا را گرفت. این تیم در هفته بیست و چهارم در نوکمپ از سلتاویگو پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۶ بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسد تا با اقتدار به صدرنشینی خود در جدول رده بندی …

به نقل از EFE، بارسلونا انتقام شکست سنگین برابر سلتاویگو در دور رفت لالیگا را گرفت. این تیم در هفته بیست و چهارم در نوکمپ از سلتاویگو پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۶ بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسد تا با اقتدار به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

ستاره بارسلونا در این دیدار لوییس سوارس بود که سه گل به ثمر رساند. صحنه ای که در این دیدار جنجالی زیادی به پا کرد، ضربه پنالتی بود که لیونل مسی پشت آن قرار گرفت. او به سبک یوهان کرایف این ضربه را زد. او به جای ضربه مستقیم به توپ، آن را به سوارس پاس داد تا این بازیکن اروگوئه ای هت تریک کند و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار بگیرد.

انریکه درباره ضربه پنالتی که مسی زد به صحبت پرداخت و گفت: می دانستم که این ضربه پنالتی، جنجال رسانه ای زیادی به پا خواهد کرد اما باید بگویم کار غیر قانونی انجام ندادیم و همه چیز درست بود. پیش از این هم ستاره بزرگ بارسلونا یعنی یوهان کرایف چنین حرکتی را انجام داده بود.

او ادامه داد: اگر خودم پشت این ضربه پنالتی قرار می گرفتم، جرات نداشتم چنین کاری را انجام دهم چراکه به خوبی پاس نمی دادم و ضربه پنالتی از دست می رفت. از این حرکت مسی و سوارس غافلگیر نشدم. بارسلونا همواره برای لذت بردن بازی می کند و گاهی اوقات چنین حرکت های را در تمرین انجام می دهیم.

سرمربی آبی اناری ها درباره بازی با تیم پیشین خود گفت: درست است که با نتیجه ای قاطع به پیروزی رسیدیم اما سلتاویگو هم بازی خوبی رابه نمایش گذاشت و ما را اذیت کرد. در لالیگا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. در نیمه نخست، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و با فشاری که روی خط دفاعی سلتاویگو آوردیم، آنها را مجبور به اشتباه کردیم.

انریکه در پایان سخنانش گفت: بارسلونا با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید اما باید اعتراف کنم به هیچ وجه دیدار آسانی نبود. در نیمه دوم هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بسیار خوشحالم که با چنین بازی زیبایی، زمین را ترک کردیم. بازیکنان بارسلونا شایسته این پیروزی بزرگ بودند.

بارسلونا با این پیروزی، ۵۷ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول رده بندی به صدرنشینی خود ادامه داد. این در حالی است که شاگردان انریکه یک بازی عقب افتاده هم دارند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا