تیم قلعه نویی بهتر از مظلومی!

استقلال تهران دیروز با قبول شکست مقابل نفت تهران ۳۶ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که فصل گذشته در همین زمان آبی پوشان پایتخت با هدایت امیر قلعه نویی یک امتیاز بیشتر کسب کرده …

استقلال تهران دیروز با قبول شکست مقابل نفت تهران ۳۶ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که فصل گذشته در همین زمان آبی پوشان پایتخت با هدایت امیر قلعه نویی یک امتیاز بیشتر کسب کرده بودند و با ۳۷ امتیاز بعد از نفت تهران ۳۸ امتیازی و بالاتر از تیم های سپاهان و فولاد در رده دوم قرار گرفته بودند.

لازم به ذکر است، استقلال امیر قلعه نویی ۳۳ گل به ثمر رسانده بود و ۲۳ بار هم دروازه اش باز شده بود اما امسال و در لیگ پانزدهم شاگردان پرویز مظلومی ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۱۷ بار هم گل خورده است.

با این حساب ضمن تمام انتقاداتی که به تیم امیر قلعه نویی می شد او تا به اینجای فصل از تیم پرویز مظلومی یک امتیاز بیشتر کسب کرده است، البته در ۱۰ هفته پایانی لیگ چهاردهم استقلال تنها ۱۰ امتیاز کسب کرد و باید ببینیم پرویز مظلومی با شاگردان جوانش چه کار خواهد کرد.
۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا