تلگرام خود را به‌روز کنید

به گزارش موبنا، یکی از این قابلیت‌های جدید ارتقا سیستم ارسال پیام های صوتی است. مشترکان هم‌اکنون می‌توانند تنها با برداشتن گوشی و قرار دادن آن در کنار گوش، بدون زدن هر گونه دکمه پیغام صوتی خود را ضبط کنند. در این شرایط اگر گوشی هوشمند از کنار گوش فاصله بگیرد فرآیند ضبط پیغام صوتی …

به گزارش موبنا، یکی از این قابلیت‌های جدید ارتقا سیستم ارسال پیام های صوتی است. مشترکان هم‌اکنون می‌توانند تنها با برداشتن گوشی و قرار دادن آن در کنار گوش، بدون زدن هر گونه دکمه پیغام صوتی خود را ضبط کنند. در این شرایط اگر گوشی هوشمند از کنار گوش فاصله بگیرد فرآیند ضبط پیغام صوتی به صورت خودکار غیرفعال می‌شود.

در بخش Secret Chat نیز برخی به‌روزرسانی‌ها اعمال شده است. این بخش هم‌اکنون محیطی را مانند فضای استاندارد گفت‌وگو در اختیار کاربران می‌گذارد و انواع قابلیت‌ها از جمله تصاویر GIF، پاسخ مجزا به هر یک از پیام‌ها، زیرنویس کردن تصاویر، پیش‌نمایش استیکرها، بوت‌های داخلی و پیش‌نمایش لینک‌های اینترنتی در آن لحاظ شده است.

کاربران همچنین می‌توانند مشخص کنند کدام یک از کاربران اجازه دارند او را عضو یکی از گروه‌ها کنند. بر این اساس عضویت و خروج در گروه‌ها برای کاربران آسان‌تر شده است.

در پایان، کاربران ابزار جدید برای ویرایش تصاویر در اختیار دارند و می‌تواند عکس‌های مورد نظر خود را بچرخانند، محو کنند، رنگ کنند یا حالت منحنی به آن بدهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا