چینی‌ها نخستین گوشی ۱۰ هسته‌ای دنیا را عرضه می‌کنند

به گزارش موبنا، این شرکت هم‌اکنون موفق به ساخت گوشی هوشمند جدیدی موسوم به Speed 8 شده است که همراه با امکانات ویژه امسال به دست کاربران جهانی می‌رسد. گوشی هوشمند مذکور که از آن در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌شود، نسبت به هم‌رده‌های خود امکانات بیشتری دارد. برای معرفی این گوشی هوشمند کنفرانس مطبوعاتی …

به گزارش موبنا، این شرکت هم‌اکنون موفق به ساخت گوشی هوشمند جدیدی موسوم به Speed 8 شده است که همراه با امکانات ویژه امسال به دست کاربران جهانی می‌رسد.

گوشی هوشمند مذکور که از آن در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌شود، نسبت به هم‌رده‌های خود امکانات بیشتری دارد. برای معرفی این گوشی هوشمند کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۲۴ فوریه در نظر گرفته شده و پوسترهای مربوط به آن منتشر شده است.

گوشی هوشمند از نخستین محصولاتی محسوب می‌شود که پردازنده ده هسته‌ای را در خود جا داده است و از این نظر می‌تواند از دیگر گوشی‌های مشابه خود را مجزا کند. برای این گوشی همچنین رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و نمایشگر آن می تواند تصاویر را با کیفیت ۲ هزار پیکسلی به نمایش بگذارد.

این گوشی هوشمند با همه امکانات پیشرفته خود قیمت ارزانی دارد و منابع آگاه پیش‌بینی کردند در نیمه نخست سال جاری میلادی فروش این گوشی با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا