راه اندازی خط تولید موبایل در کشور امکان پذیر نیست

“پیمان وشکینی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: راه اندازی خط تولید در کشور باید توجیج اقتصادی داشته باشد که این امر نیز تنها با حذف قاچاق این کالای ارتباطی و دیجیتالی میسر می شود. مدیرکانال های فروش و بازاریابی بخش موبایل ال جی در ایران معتقد است که تا کنون هیچ …

“پیمان وشکینی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: راه اندازی خط تولید در کشور باید توجیج اقتصادی داشته باشد که این امر نیز تنها با حذف قاچاق این کالای ارتباطی و دیجیتالی میسر می شود.
مدیرکانال های فروش و بازاریابی بخش موبایل ال جی در ایران معتقد است که تا کنون هیچ گونه اقدامی در خصوص راه اندازی خط تولید در ایران صورت نگرفته است.
به گزارش خبرنگار موبنا،غلامحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که تاکنون در بازار تلفن همراه ایران هواوی، ZTE، ال‌جی و سامسونگ نمایندگی مستقیم داشتند که پس از برداشته شدن تحریم‌ها چند شرکت‌ فعال در بازار موبایل تلاش می‌کنند از شرکت‌های اپل، سونی و HTC نمایندگی مستقیم بگیرند.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی توضیح داده که تاکنون این برندها به صورت غیر مستقیم از هنگ‌کنگ یا دبی وارد و خدمات آنها در ایران ارائه می‌شد.
کریمی گفت: همچنین پیشنهاد سامسونگ، ال‌جی و هواوی نیز در فکر ورود به بخش تولید موبایل به صورت SKD و CKD هستند.
وی گفت: اگر این شرکت‌ها ۲۰ درصد تولید یا مونتاژ را در ایران انجام دهند، صادرات به کشورهای ثالث می تواند سهمی در جلوگیری از ارز بری داشته باشد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا