مشخصات نخستین گوشی HP مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر شد

به گزارش موبنا، منابع آگاه اعلام کردند شرکت HP در سال ۲۰۱۶ میلادی یک دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌کند که البته از سال گذشته شایعات فراوان در این زمینه منتشر شده است. این گوشی هوشمند فعلا با نام Falcon شناخته می‌شود و یک منبع آگاه به «ایوان بلاس» …

به گزارش موبنا، منابع آگاه اعلام کردند شرکت HP در سال ۲۰۱۶ میلادی یک دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌کند که البته از سال گذشته شایعات فراوان در این زمینه منتشر شده است.

این گوشی هوشمند فعلا با نام Falcon شناخته می‌شود و یک منبع آگاه به «ایوان بلاس» از سرشناس‌ترین کارشناسان فناوری توضیح داد که دستگاه مذکور در نهایت با نام HP Elite x3 به دست کاربران جهانی خواهد رسید.

لازم به ذکر است این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی دستگاهی را با نام HP Elite x2 عرضه کرده بود که یک رایانه دو کاره محسوب می‌شد و البته قابلیت‌های کاملا متفاوتی نسبت به گوشی‌های هوشمند داشت.

حساب کاربری معروف @evleaks در شبکه اجتماعی توئیتر هم اطلاعات مشابهی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده است. مرکز استانداردسازی GFXBench نیز دسامبر گذشته همین اطلاعات را در اختیار مراکز خبری گذاشته بود.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Snapdragon 820 دارد که از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۸ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره کرد.

روی این محصول سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و شامل حافطه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا