بزرگترین تبلت سامسونگ باز هم تخفیف خورد

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی ۱۸.۴ اینچی هم‌اکنون به قیمت ۴۴۹ دلار فروخته می‌شود و بر این اساس کاربران می‌توانند نسبت به چند ماه گذشته آن را ۵۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنند. این تخفیف در فروشگاه اینترنتی آمازون لحاظ شده است و البته کاربران آمریکایی می‌توانند در فروشگاه‌های سامسونگ و دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم …

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی ۱۸.۴ اینچی هم‌اکنون به قیمت ۴۴۹ دلار فروخته می‌شود و بر این اساس کاربران می‌توانند نسبت به چند ماه گذشته آن را ۵۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنند.

این تخفیف در فروشگاه اینترنتی آمازون لحاظ شده است و البته کاربران آمریکایی می‌توانند در فروشگاه‌های سامسونگ و دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم آن را ارزان‌تر بخرند. شرکت‌های Best Buy و B&H Photo نیز اعلام کردند این محصول را به قیمت ۴۴۹ دلار می‌فروشند.

آخرین تخفیف پیش از این حدود یک ماه قبل لحاظ شده بود که بر اساس آن هر دستگاه Galaxy View سامسونگ ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قبل فروخته می‌شود. هم‌اکنون با گذشته چند هفته این محصول تخفیف ۵۰ دلاری را در اختیار گرفته است.

این تبلت ۲.۶۵ کیلوگرمی تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید، پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا