آیفون ۷ مجهز به دو اسپیکر

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل برنامه‌های برای افزودن اسپیکر دوم به گوشی هوشمند آیفون ۷ در دست دارد. «بلاین کروتیس» و «کریستوفر هملگارن» از تحلیلگران مرکز Barclays اعلام کردند اپل قصد دارد در گوشی هوشمند آیفون ۷ از اسپیکر ثانوی استفاده کند و شرکت Cirrus Logic وظیفه …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل برنامه‌های برای افزودن اسپیکر دوم به گوشی هوشمند آیفون ۷ در دست دارد.

«بلاین کروتیس» و «کریستوفر هملگارن» از تحلیلگران مرکز Barclays اعلام کردند اپل قصد دارد در گوشی هوشمند آیفون ۷ از اسپیکر ثانوی استفاده کند و شرکت Cirrus Logic وظیفه تولید این اسپیکرها را برعهده دارد.

منابع آگاه می‌گویند اسپیکر ثانوی آیفون ۷ در محل حذف شدن جک ورودی هدفون قرار می‌گیرد. بر این اساس می‌توان گفت این گوشی جدید کیفیت صدای استیروی خوبی ندارد و بر خلاف اینکه شامل دو اسپیکر می‌شود، نمی‌تواند صدا را با کیفیت مناسب پخش کند. زیرا هر دو اسپیکر در قسمت پایین گوشی قرار گرفته‌اند.

در برخی از دیگر گزارش‌ها گفته شده است که آیفون ۷ از سیستم پویای حذف صداهای اضافی محیط بهره‌مند نشده است و در عوض یک سیستم کدگذاری برای حذف صداها استفاده می‌کند که در مدل آیفون ۷s ارتقا میابد.

در برخی دیگر از گزارش‌ها گفته شده بود که اپل در جعبه آیفون ۷ یک عدد هدست بلوتوث را هم قرار خواهد داد. ولی هم‌اکنون منابع آگاه می‌گویند اپل فقط از کابل‌های ویژه با سیستم ورودی Lightning استفاده می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا