افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت پیاز به دلیل صادرات بی رویه

ناصر اطرج پیرامون افزایش قیمت پیاز در بازار میوه و تربار اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته به‌دلیل صادرات بی رویه پیاز به کشور روسیه، با افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت در بازار داخل مواجه هستیم. به گزارش آکاایران وی با بیان اینکه قیمت پیاز نسبت به یک ماه گذشته ۲ برابر شده است، افزود: اگر …

ناصر اطرج پیرامون افزایش قیمت پیاز در بازار میوه و تربار اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته به‌دلیل صادرات بی رویه پیاز به کشور روسیه، با افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت در بازار داخل مواجه هستیم.

به گزارش آکاایران وی با بیان اینکه قیمت پیاز نسبت به یک ماه گذشته ۲ برابر شده است، افزود: اگر جلوی صادرات پیاز گرفته نشد، دوباره شاهد افزایش قیمت پیاز هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تربار اصفهان با اشاره به قیمت پرتقال گفت: در حال حاضر برای پرتقال افزایش قیمت نداشتیم و با توجه به اینکه دولت سیب و پرتقال را برای شب عید خریداری کرده، شب عید نیز افزایش قیمتی در این ۲ نوع میوه نداریم.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی گفت: افزایش قیمت گوجه فرنگی در طول یک ماه گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی است که پیش بینی می شود تا هفته آینده قیمت آن کاهش پیدا کند.

 

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا