«ترون» به «سریع و خشمگین» پیوست

شارلیز ترون برای بازی در نقش ضدقهرمان اولین قسمت از فیلم هشتم «سریع و خشمگین» که قرار است یک تریلوژی باشد، انتخاب شده است. یونیورسال در حال مذاکره با این بازیگر زاده آفریقای جنوبی است تا در قسمت بعدی این مجموعه پرطرفدار که تاکنون عنوان «سریع ۸» برایش انتخاب شده، نقش‌آفرینی کند.   گفته شده …

شارلیز ترون برای بازی در نقش ضدقهرمان اولین قسمت از فیلم هشتم «سریع و خشمگین» که قرار است یک تریلوژی باشد، انتخاب شده است. یونیورسال در حال مذاکره با این بازیگر زاده آفریقای جنوبی است تا در قسمت بعدی این مجموعه پرطرفدار که تاکنون عنوان «سریع ۸» برایش انتخاب شده، نقش‌آفرینی کند.

«ترون» به «سریع و خشمگین» پیوست

 

گفته شده مدیران یونیورسال بسیار تمایل دارند تا این بازیگر ۴۰ ساله را به گروه بازیگران نامدار فیلم جدید «سریع و خشمگین» اضافه کنند.

 

وین دیزل، دواین جانسون، تایریس گیبسن و جیسن استتهام از جمله بازیگرانی هستند که در نقش‌های قبلی‌شان در مجموعه «سریع و خشمگین»، دوباره ظاهر می‌شوند. اف. گری گری به عنوان کارگردان این قسمت انتخاب شده است.

 

قرار است فیلم ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

 

دواین جانسون از «سریع و خشمگین ۵» به این مجموعه پیوست، و در حالی که فیلم جدید دیگر نمی‌تواند بازیگر محبوب این مجموعه یعنی پل واکر را همراه داشته باشد، مسئولان یونیوسال به حضور شارلیز ترون که با فیلم «مکس دیوانه» نقدهای مثبتی گرفت، امید بسته‌اند.

 

«خشمگین۷» در باکس آفیس جهانی فروشی برابر با ۱.۵۱۶ میلیارد دلار را ثبت کرد.

 

شارلیز ترون قرار است در فیلمی با عنوان «مرد خاکستری» محصول سونی بازی کند. جدیدترین فیلم او به کارگردانی شان پن هنوز اکران نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا