عفو ۱۰۵۹ نفر از محکومان

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه از عفو ۱۰۵۹ نفر از محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. عباسعلی صادقی با اشاره به عفو و بخشودگی یک هزار و ۵۹ نفر از  محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح وسازمان تعزیرات گفت: …

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه از عفو ۱۰۵۹ نفر از محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

عباسعلی صادقی با اشاره به عفو و بخشودگی یک هزار و ۵۹ نفر از  محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح وسازمان تعزیرات گفت: با توجه به هجمه های شدید استکبار جهانی و ایادی آنان به نظام مقدس جمهورس اسلامی در این برهه حساس لازم بود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجه رافت و رحمت نظام اسلامی به نوعی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: برهمین اساس کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه زمینه عفو تعدادی از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب ، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی را فراهم نماید. برهمین اساس پیشنهاد عفو تعدادی از محکومان مذکور از طریق ریاست محترم قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری دامت برکاته تقدیم تقدیم نمود که عفو تعداد یک هزار و ۵۹ نفر از محکومان مورد موافقت معظم له قرار گرفت.

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه در تشریح جزئیات این تعداد از محکومان گفت: ۹۲۹ نفر عفو شدگان از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، ۸۸ نفر از محکومان سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعداد ۴۲ نفر از محکومان سازمان تعزیرات حکومتی بودند. از این تعداد ۶۱ نفر زن، ۱۷ نفر اتباع خارجی و ۱۷ نفر افراد زیر ۱۸سال هستند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا