عکس سلفی تمام بازیگران فیلم ابد و یک روز!

بازیگران فیلم سینما ابد و یک روز فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته‌ی سعید روستایی با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی، نوید محمدزاده، شبنم مقدمی و ریما رامین‌فر در بخش نگاه نو جشنواره‌ی سی‌وچهارم به نمایش در آمد. «ابد و یک روز» که در بخش سودای سیمرغ نیز حضور داشت با کسب ۹ سیمرغ …

بازیگران فیلم سینما ابد و یک روز

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته‌ی سعید روستایی با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی، نوید محمدزاده، شبنم مقدمی و ریما رامین‌فر در بخش نگاه نو جشنواره‌ی سی‌وچهارم به نمایش در آمد.
«ابد و یک روز» که در بخش سودای سیمرغ نیز حضور داشت با کسب ۹ سیمرغ بلورین رکوددار این دوره از جشنواره فیلم فجر شد.
سعید روستایی کارگردان این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را در هر دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ به دست آورد.

همچنین از میان بازیگران این فیلم پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده توانستند به ترتیب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر مکمل مرد را کسب کنند.
سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو و بهترین فیلم از نگاه مردمی نیز به «ابد و یک روز» تعلق گرفت.
در نهایت سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پرداری، بهترین تدوین و بهترین فیلمنامه نیز به دست‌اندرکاران «ابد و یک روز» داده شد تا اولین تجربه‌ی کارگردانی‌ روستایی بیشترین سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره فیلم فجر را به دست بیاورد.

 

بازیگران فیلم ابد و یک روز

بازیگران فیلم ابد و یک روز

 

پریناز ایزدیار، بهترین بازیگر زن  نقش اول جشنواره پس از پایان اختتامیه تصویری از بازیگران این فیلم را به همراه سعید روستایی در صفحه‌ی شخصی‌اش منتشرکرد و در توضیح آن نوشت:
«ممنون از همه عزيزانى كه با تبريک‌هاشون خوشحالمون كردن
براى من كار كردن با بهترين‌ها، بهترين جايزه بود.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا