رندیپ هوودا، هنرپیشه بالیوود، برای فیلم بعدی‌اش در ۲۸ روز ۱۸ کیلو وزن کم کرد+عکس

رندیپ هوودا، بازیگر خوشتیپ بالیوود برای فیلم بعدی خود یعنی Sarabjit The Highway برای بازی در نقش مردی که سال‌ها در زندانی در پاکستان زندانی بوده و بعد توسط هم سلولی خود کشته می‌شود توانست ۱۸ کیلوگرم وزن کم کند. هرچند حرکتی که او برای بازی در این فیلم انجام داد بسیار ارزشمند است، اما …

رندیپ هوودا، هنرپیشه بالیوود، برای فیلم بعدی‌اش در ۲۸ روز ۱۸ کیلو وزن کم کرد+عکس

رندیپ هوودا، بازیگر خوشتیپ بالیوود برای فیلم بعدی خود یعنی Sarabjit The Highway برای بازی در نقش مردی که سال‌ها در زندانی در پاکستان زندانی بوده و بعد توسط هم سلولی خود کشته می‌شود توانست ۱۸ کیلوگرم وزن کم کند. هرچند حرکتی که او برای بازی در این فیلم انجام داد بسیار ارزشمند است، اما کاهش وزن زیاد در مدت کم مشکلات زیادی برای سلامت این هنرپیشه به همراه داشته است. دکتر ماهش شاه معتقد است که وزن کم کردن زیاد و سریع می‌تواند خطر بیماری قلبی و سایر بیماری‌ها را در شما افزایش دهد.
به طور ایده آل، فرد باید در هفته تنها نیم تا یک کیلو وزن کم کند. بله، می توان با رژیم فوری ظرف یک ماه، ۱۵ تا ۲۰ کیلو وزن کم کرد اما این کاهش وزن برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت. رژیم فوری منجر به کاهش فعالیت متابولیسم می‌شود که کاری می‌کند دوباره وزنتان زیاد شود. علاه بر این، کاهش سریع وزن اغلب می‌تواند منجر به افسردگی، تغییر خلق و خو، سوءتغذیه، کم شدن میل جنسی و سایر مشکلات این چنینی شود.

رندیپ هوودا، هنرپیشه بالیوود، برای فیلم بعدی‌اش در ۲۸ روز ۱۸ کیلو وزن کم کرد+عکس

عکس خود بازیگر سؤالات زیادی را درباره‌ی سلامت و تندرستی او در ذهن ایجاد می‌کند. کاهش وزن باید به آرامی و با در نظر داشتن ورزش و رژیم غذایی مناسب انجام شود. اگرچه کاهش سریع وزن می‌تواند توأم با نتایج جالبی باشد، اما موقت بوده و می‌تواند بر سلامت شما تأثیر گذاشته و خطر بیماری قلبی-عروقی را افزایش دهد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا