اپل به دنبال خاتمه پرونده قضایی باز شدن قفل آیفون

به گزارش موبنا، شرکت اپل هم‌اکنون از دادگاه عالی آمریکا خواسته است که هر چه سریع‌تر به این پرونده خاتمه دهد و مشکل پیش آمده را برطرف کند. بر اساس این پرونده وزارت دادگستری آمریکا از اپل خواسته بود اطلاعات رمزگذاری شده در آیفون‌های قفل شده که مربوط به پرونده‌های قضایی می‌شوند و می‌بایست به …

به گزارش موبنا، شرکت اپل هم‌اکنون از دادگاه عالی آمریکا خواسته است که هر چه سریع‌تر به این پرونده خاتمه دهد و مشکل پیش آمده را برطرف کند.

بر اساس این پرونده وزارت دادگستری آمریکا از اپل خواسته بود اطلاعات رمزگذاری شده در آیفون‌های قفل شده که مربوط به پرونده‌های قضایی می‌شوند و می‌بایست به آنها دسترسی پیدا کرد را باز کند و در اختیار آنها بگذارد.

در این پرونده به صورت ویژه به گوشی هوشمند آیفون ۵s مبتنی بر سیستم عامل iOS 7 اشاره شد و مقامات قضایی اعلام کردند اپل این توانایی را دارد که به نیاز آنها پاسخ دهد. ولی اپل اعلام کرد که اگر این کار را انجام دهد، اعتماد میان آن و مشتریان از بین می‌رود.

اپل در دادخواست جدید خود بر این مسئله اصرار داشته است که دولت می‌خواهد در آینده درخواست مشابه داشته باشد و برای دو طرف لازم است که بدانند دادگاه در این زمینه چگونه فکر می‌کند. به همین خاطر اپل درخواست کرده است که هر چه سریع‌تر تکلیف این پرونده مشخص شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا