آغاز فروش آیفون ارزان اپل از ۱۸ مارس

به گزارش موبنا، اگر این خبر درست باشد به این معنی خواهد بود که اپل در نظر دارد دو محصول یاد شده را همراه با هم عرضه کند و البته پیش از این گفته شده بود اپل برای تاریخ ۱۵ مارس برنامه‌ریزی کرده است. منابع آگاه هم اکنون می‌گویند شرکت اپل دو مراسم مجزا در …

به گزارش موبنا، اگر این خبر درست باشد به این معنی خواهد بود که اپل در نظر دارد دو محصول یاد شده را همراه با هم عرضه کند و البته پیش از این گفته شده بود اپل برای تاریخ ۱۵ مارس برنامه‌ریزی کرده است.

منابع آگاه هم اکنون می‌گویند شرکت اپل دو مراسم مجزا در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۸ مارس را برگزار خواهد کرد. اپل تصمیم دارد در روز سه‌شنبه ۱۵ مارس دستگاه‌های جدید را برای نخستین بار معرفی کند و در روز جمعه ۱۸ مارس فروش آنها آغاز شود.

البته احتمال می‌رود برنامه‌ریزی‌های اپل باز هم تغییر کند. منبع آگاهی که این خبر را منتشر کرده است توضیح داد برای این محصولات هیچ پیش‌فروشی انجام نمی‌شود.

گوشی هوشمند آیفون ۵se شبیه به مدل آیفون ۵s طراحی شده است که سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار شد. این گوشی هوشمند به تراشه A9 مجهز شده است و علاوه بر آن شامل فناوری ارتباطی NFC و Apple Pay می‌شود.

تبلت iPad Air 3 امکانات مشابه iPad Pro دارد و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به Smart Connector، Apple Pencil و چهار اسپیکر مجزا اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا