دیدار خانوادگی آیت الله طالقانی +عکس

دیدارهای خانوادگی آیت الله طالقانی، بخشی از روایت ناگفته از مبارزان انقلابی در کتاب «سلسبیل» است. گزارش بیستم این کتاب به موضوع حضور و دیدارهای خانوادگی آیت الله طالقانی در محله سلسبیل و هاشمی بر می گردد. عکس زیر تصویر کمتر دیده شده ای از آیت الله طالقانی همراه با خانواده اش در این خانه …

دیدارهای خانوادگی آیت الله طالقانی، بخشی از روایت ناگفته از مبارزان انقلابی در کتاب «سلسبیل» است. گزارش بیستم این کتاب به موضوع حضور و دیدارهای خانوادگی آیت الله طالقانی در محله سلسبیل و هاشمی بر می گردد.

عکس زیر تصویر کمتر دیده شده ای از آیت الله طالقانی همراه با خانواده اش در این خانه است که اخیرا در فضای تلگرامی کانال تاریخ شفاهی تهران منتشر شده است.

دیدار خانوادگی آیت الله طالقانی +عکس

«سلسبیل» روایت های ناگفته مردمی از فرهنگ، تاریخ، دین و آئین های مذهبی و ملی است که با مجموعه ای از عکس های منتشر نشده از سال های ۱۳۲۰ تاکنون، منتشر شده است. این کتاب گزارش هایی از تاریخ فرهنگی به روایت مردم است و عکس های منتشر نشده آن نیز از آلبوم های شخصی افراد گلچین شده است.

کتاب «سلسبیل»، نخستین جلد از تاریخ شفاهی تهران به قلم معصومه جوادی نسب و با مقدمه رضا کیانیان( بازیگر سینما) و نصرالله حدادی ( مورخ تهران) از سوی نشر میراث اهل قلم منتشر شده است. این کتاب ااز هفته گذشته در مجموعه شهرکتاب مرکزی عرضه شده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا