معمای قتل دختر جوان در محله یافت آباد

ساعت یک بامداد چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه سال‌جاری مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در جریان رها شدن دختر نیمه جانی در نبش خیابانی در نزدیکی بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفتند و خیلی زود در محل حاضر شدند. دختر ۲۵ ساله‌ای با لباس خانگی در نبش کوچه‌ای روی زمین افتاده بود و آثار جراحت روی …

ساعت یک بامداد چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه سال‌جاری مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در جریان رها شدن دختر نیمه جانی در نبش خیابانی در نزدیکی بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفتند و خیلی زود در محل حاضر شدند.

دختر ۲۵ ساله‌ای با لباس خانگی در نبش کوچه‌ای روی زمین افتاده بود و آثار جراحت روی دست و صورتش دیده می‌شد که مأموران با این احتمال که دختر زنده باشد به بیمارستان شهدای یافت آباد رفته و پس از هماهنگی با اورژانس دختر جوان را به آنجا انتقال دادند.

پزشکان در همان بررسی‌های ابتدایی پی بردند که دختر جوان پیش از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور پیگیری این پرونده مرموز را برای مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران صادر کند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به بیمارستان و محل پیدا شدن جسد دختر جوان رفتند و در این مرحله با اطلاعات به دست آمده مشخص شد دختر جوان در صحنه دیگری به قتل رسیده و عاملان جنایت برای رهایی از جسد و پنهان ماندن سرنخ‌ها جسد را در محل دیگری رها کرده‌اند و با توجه به لباس خانگی قربانی جنایت فرضیه تصادف نیز در همان تحقیقات ابتدایی رد شد. در این مرحله با توجه به اینکه هیچ هویتی از دختر جوان به دست نیامده بود تیمی از مأموران پلیس برای به دست آوردن سرنخ اصلی وارد عمل شدند.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه جراحات صورت دختر جوان نمی‌تواند عامل کشنده باشد بازپرس مدیر روستا دستور داد تا جسد دختر جوان در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد و تجسس‌های پلیسی نیز برای دستگیری عاملان این جنایت مرموز از سوی مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. تجسس‌ها در حالی ادامه داشت که مأموران هیچ هویتی از دختر جوان به دست نیاوردند که در این مرحله تیمی از مأموران تشخیص هویت برای به دست آوردن سرنخ اصلی وارد عمل شدند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا