باشگاه مشتریان هماهنگ پلاس شصت‌هزار عضو شد

به گزارش خبرنگار موبنا، در ابتدای این مراسم، کیوان مشاهری‌فرد به‌عنوان یکی از مدیران ارشد هماهنگ در خصوص لزوم نگاهی درست به باشگاه مشتریان گفت: هماهنگ یکی از چندین شرکتی است که با رویکرد متفاوت به باشگاه مشتریان خود نگاه می‌کند. او ادامه داد: رویکرد متفاوت هماهنگ نوعی ارتباط ساده و تنگاتنگ با مشتری از …

به گزارش خبرنگار موبنا، در ابتدای این مراسم، کیوان مشاهری‌فرد به‌عنوان یکی از مدیران ارشد هماهنگ در خصوص لزوم نگاهی درست به باشگاه مشتریان گفت: هماهنگ یکی از چندین شرکتی است که با رویکرد متفاوت به باشگاه مشتریان خود نگاه می‌کند.
او ادامه داد: رویکرد متفاوت هماهنگ نوعی ارتباط ساده و تنگاتنگ با مشتری از زمان خرید کالا به بعد است تا این حس در مشتری متبادر شود که پس از خرید کالا تنها نیست و پشتیبانی از سوی فروشنده رنگ و بویی واقعی دارد.
ایشان، هدف از تاسیس باشگاه مشتریان موسوم به هماهنگ‌پلاس را ایجاد حس رضایت در مشتریان دانست و افزود: کار باشگاه مشتریان فقط رفع ایراد نیست بلکه می‌تواند با تعقیب رفتار مشتری، خدماتی مبتنی بر حس رضایت تمامی مشتریان خود ایجاد کند تا نه‌تنها مشتریان قدیمی خود را همچنان وفادار نگه دارد بلکه امکان گرایش مشتریان جدید را نیز فراهم آورد.
کیوان مشاهری‌فرد در پایان گفت: در شرایط کنونی با قراردادهایی که با باشگاه‌های مشتریان برخی برندهای مطرح منعقد کرده‌ایم امکان ارائه سرویس‌ها و خدمات مشترک بین باشگاه‌های مشتریان نیز فراهم آمده است که منتج به فرهنگ‌سازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.
در ادامه حمید رضا اصغری، مدیر مارکتینگ شرکت هماهنگ به پیشینه فعالیت شرکت هماهنگ پرداخت و گفت: باشگاه مشتریان هماهنگ، از دو سال پیش آغاز به‌کار کرده و توانسته تاکنون بیش از شصت‌هزار عضو جذب کند. این در حالی است که ساختار این باشگاه همانند باشگاه‌های مشتریان مطرح بین‌المللی از ساختاری مستحکم و به‌روز برخوردار بوده تا جایی که گروه برنامه‌نویسی به طراحی و تولید اپلیکیشنی درون‌سازمانی برای این باشگاه مبادرت ورزیده که اطلاعات مشتریان را ثبت کرده و امکانات فراوانی به‌لحاظ جامعه آماری برای باشگاه به ارمغان می‌آورد.
مدیر مارکتینگ هماهنگ ادامه داد: این شرکت با راه‌اندازی کمپین‌های متعدد قصد دارد مشتریان را جذب و آنها را تشویق به معرفی سرویس‌های باشگاه مشتریان به دیگران کنند. به‌عنوان نمونه آخرین خدمت ارائه‌‌شده اهدای بن تخفیف ۵۰ هزار تومانی به مشتریانی است که از هم‌اکنون تا پیش از عید نوروز از سبد کالای هماهنگ خرید کنند.
در ادامه نیز خانم شهبازی به‌ عنوان سرپرست باشگاه مشتریان ( هماهنگ‌پلاس) به ارائه توضیحاتی در خصوص کمپین شصت‌هزارمین عضو باشگاه مشتریان پرداخت و این مشتری خوش‌شانس که برنده یک دستگاه ساعت هوشمند Samsung Gear S2 شده را معرفی کرد. از طرفی به ده عضو باشگاه مشتریان که به سوالات پرسشنامه پاسخ داده بودند به قید قرعه یک پک سورپرایز شامل پاور‌بانک، هدفون و یک سیم‌کارت ایرانسل اهدا شد.
در پایان این مراسم صمیمانه ضمن اهدا جوایز برگزیدگان، کیوان مشاهری فرد از اصحاب رسانه و صاحبان ایده دعوت نمود تا بهترین راهکار و پیشنهاد برای هرچه بهتر فعال بودن باشگاه مشتریان هماهنگ را به این مجموعه ارائه و در قرعه کشی مرتبط با این امر جهت برنده شدن یک دستگاه نوت ۵ شرکت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا