معرفی حافظه بی سیم قابل حمل

به گزارش خبرنگار موبنا، با پشتیبانی از ۸۰۲.۱۱ac ، Travelair AC این قابیلت را دارد تا با سرعتی سه برابر سریعتر از دستگاه های دارای ۸۰۲.۱۱n عملیات انتقال اطلاعات و پشتیبان گیری را از روی دستگاه های مختلف انجام دهد. وجود این فناوری در Travelair AC اشتراک گذاشتن ویدیو با کیفیت HD، عکس های با …

به گزارش خبرنگار موبنا، با پشتیبانی از ۸۰۲.۱۱ac ، Travelair AC این قابیلت را دارد تا با سرعتی سه برابر سریعتر از دستگاه های دارای ۸۰۲.۱۱n عملیات انتقال اطلاعات و پشتیبان گیری را از روی دستگاه های مختلف انجام دهد. وجود این فناوری در Travelair AC اشتراک گذاشتن ویدیو با کیفیت HD، عکس های با کیفیت بالا و فایل های با حجم بالا را به راحتی امکان پذیر می سازد. وجود برنامه ASUS AiDrive برای سیستم عامل های iOS، اندروید و Kindle دسترسی کاربران را به محتوای ذخیره شده بر روی این دستگاه و یا کارت SD را ساده تر کرده است.
ASUS Travelair AC به کاربرها امکان انتقال اطلاعات با سرعتی سه برابر نسبت به دستگاه های با فناوری ۸۰۲.۱۱n Wi-Fi را می دهد که آن را به یک انتخاب ایده آل برای پشتیبان گیری و به اشتراک گذاری محتوای دستگاه های قابل حمل تبدیل می نماید. کاربران در هر جایی که باشند می توانند به راحتی اطلاعات خود را با سرعت بالا از روی این دستگاه خوانده و یا از آن نسخه پشتیبان تهیه نمایند. ایسوس برای مطمئن شدن از اینکه Travelair AC به طیف وسیعی از دستگاه ها متصل می شود، از dual-band Connectivity (2.4GHz و ۵ GHz) در این دستگاه استفاده کرده است.
علاوه بر پشتیبانی از سرعت های بالا در ارتباطات بی سیم، Travelair AC دارای فناوری NFC یاNear-Field Communication می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا با نزدیک نگاه داشتن موبایل خود به Travelair AC ، به راحتی و بدون Wi-Fi به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند؛ در این بین، وجود برنامه ASUS AiDrive دسترسی کاربران iOS، اندروید و Kindle را به اطلاعات موجود در این حافظه و همچنین پشتیبان گیری از اطلاعات را آسان نموده است.
با داشتن حافظه ۳۲ گیگابایت SSD ، اندازه بسیار کوچک و طول عمر باتری بسیار بالا، این محصول یک انتخاب مناسب برای کسانی که بسیار در سفر و یا بیرون از خانه هستند، می باشد. با داشتن قابلیت Smart Photo and Video Backup، جدیدترین عکس ها و فیلم ها را در خود ذخیره می نماید، همچنین به منظور اینکه این دستگاه حجم متغیری داشته باشد در آن از یک کارت خوان SD استفاده شده است تا حتی کسانی که دارای یک دوربین جداگانه می باشند به راحتی بتوانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. ایسوس سعی کرده تا امکاناتی را فراهم کند که به راحتی بتوانید لحظه های با ارزش خود را حفظ کنید و با دیگران به راحتی به اشتراک بگذارید.
پنج دستگاه به صورت همزمان می توانند در زمان انتقال اطلاعات به Travelair AC متصل شوند و همچنین در زمان پخش فیلم HD، ۳ دستگاه به صورت همزمان می توانند به آن متصل باشند. باتری این دستگاه نیز تا ۱۰ ساعت قابلیت پخش فایل های چندرسانه ای برای هر دستگاه متصل به آن را دارد .
به منظور امن بودن ارتباط دستگاه ها با Travelair AC، در آن از رمزگذاری WPA2 استفاده شده و به راحتی می توان از طریق موبایل، تبلت و دستگاه های بی سیم دیگر به آن متصل شد. یکی از قابلیت های برتر Travelair AC این است که می تواند به یک دستگاه دارای اینترنت متصل شده و ارتباط اینترنت آن را با دستگاه های متصل به خود به اشتراک بگذارد، بنابراین کاربران در زمانی که از اطلاعات خود پشتیبان گیری می کنند، هم زمان می توانند از ارتباط اینترنتی نیز لذت ببرند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا