آغاز فروش ویژه ADSL در مراکز روستایی

به گزارش خبرنگار موبنا، “کامران کاظمی” معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: افرادی می توانند از این طرح استفاده نمایند که در مراکز روستایی بوده و جزء مشتریان جدید و یا مشترکین نامحدود سرویس ADSL مخابرات باشند. وی از جمله مزایای این طرح را افزایش سرعت پهنای باند از ۲۵۶ …

به گزارش خبرنگار موبنا، “کامران کاظمی” معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: افرادی می توانند از این طرح استفاده نمایند که در مراکز روستایی بوده و جزء مشتریان جدید و یا مشترکین نامحدود سرویس ADSL مخابرات باشند.
وی از جمله مزایای این طرح را افزایش سرعت پهنای باند از ۲۵۶ کیلو بیت به حداکثر تا یک مگابیت بر ثانیه، ترافیک ماهیانه ۲ گیگا بایت و پرداخت هزینه سرویس بصورت پس پرداخت و از طریق قبوض تلفن (هر دو ماه یکبار) دانست و گفت: در صورتی که حجم مصرفی مشترک بیش از حجم اولیه بسته باشد مشمول پرداخت هزینه حجم اضافه خواهد شد.
کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند ضمن مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی از طریق تماس با بخش فروش سامانه ۲۰۲۰ بصورت غیرحضوری نیز ثبت نام کنند. همچنین سامانه ۲۰۹۰ واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا