قیمت Galaxy S7 سامسونگ ۷۰۰ یورو

به گزارش موبنا، در مورد این دو گوشی هوشمند شایعات فراوان منتشر شده است و سامسونگ تصمیم داد دو هفته دیگر تمام مشخصات آن را اعلام کند. آخرین شایعات منتشر شده به قیمت این دو دستگاه اشاره کرده است. قرار است گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ با قیمت ۷۰۰ یورو وارد بازار شود و مدل …

به گزارش موبنا، در مورد این دو گوشی هوشمند شایعات فراوان منتشر شده است و سامسونگ تصمیم داد دو هفته دیگر تمام مشخصات آن را اعلام کند.

آخرین شایعات منتشر شده به قیمت این دو دستگاه اشاره کرده است. قرار است گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ با قیمت ۷۰۰ یورو وارد بازار شود و مدل S7 edge هم ۸۰۰ یورو قیمت داشته باشد که البته این رقم‌ها در مدل مبتنی بر تراشه Exynos تغییر می‌کنند.

همان طور که از مدت‌ها قبل گفته شده است، پرچمداران بعدی گوشی‌های سامسونگ در دو مدل و با تراشه‌های Snapdragon 820 و Exynos 8890 عرضه می‌شوند و بسته به منطقه‌ای که قرار است به فروش برسند، این دو تراشه تغییر می‌کند.

شایعات منتشر شده همچنین نشان داد این دستگاه‌ها حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارند که کاربران بر حسب نیاز خود می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD آنها را ارتقا دهند.

پیش از این گفته شده بود فروش دو گوشی هوشمند مذکور از تاریخ ۱۱ مارس در آمریکا و اروپا آغاز می‌شود و پیش‌فروش آن هم از همین ماه شروع خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا