تبلت میان‌رده ۹.۷ اینچی سامسونگ آماده ورود به بازار

به گزارش موبنا، امروز خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر شده است و منابع آگاه اعلام کردند مدل SM-T819 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و با نام Galaxy Tab S3 عرضه می‌شود که نمایشگر آن از نوع Super AMOLED است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. مشابه این نمایشگر …

به گزارش موبنا، امروز خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر شده است و منابع آگاه اعلام کردند مدل SM-T819 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و با نام Galaxy Tab S3 عرضه می‌شود که نمایشگر آن از نوع Super AMOLED است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. مشابه این نمایشگر را می‌توان در تبلت‌های iPad و Tab S2 مشاهده کرد.

برای این رایانه لوحی از تراشه Snapdragon 652 استفاده شده است و به همین خاطر می‌توان آن را میان‌رده خواند. البته روی این تراشه چهار هسته پردازشگر Cortex-A72 و چهار هسته A53 نصب شده است.

این رایانه لوحی آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

این رایانه لوحی با نام SM-T719 مدل ۸ اینچی هم دارد که تمام امکانات و مشخصات آن مشابه است و با قیمت ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا