گوگل نخستین عینک واقعیت مجازی مستقل را عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، روزنامه وال استریت ژورنال هم‌اکنون گزارش داد شرکت گوگل که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است روی یک عینک واقعیت مجازی مستقل کار می‌کند که قابلیت‌های متفاوتی دارد. این طور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، عینک واقعیت مجازی مستقل دستگاهی است که برای نمایش تصاویر به گوشی هوشمند، رایانه شخصی یا …

به گزارش موبنا، روزنامه وال استریت ژورنال هم‌اکنون گزارش داد شرکت گوگل که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است روی یک عینک واقعیت مجازی مستقل کار می‌کند که قابلیت‌های متفاوتی دارد.

این طور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، عینک واقعیت مجازی مستقل دستگاهی است که برای نمایش تصاویر به گوشی هوشمند، رایانه شخصی یا کنسول بازی نیاز ندارد و به تنهایی عمل می‌کند. باید توجه داشت که در حال حاضر عینک واقعیت مجازی با این قابلیت موجود نیست.

در گزارش وال استریت گفته شد: «این عینک هوشمند یک نمایشگر، پردازنده‌های پرقدرت و دوربین‌های بزرگ را در قسمت جلوی خود شامل می‌شود».

این عینک واقعیت مجازی تجربه متفاوت را در اختیار کاربران می‌گذارد و برای آنکه بتواند تصاویر را در آن مشاهده کرد، نیازی به استفاده از رایانه شخصی یا کنسول بازی پیشرفته نیست. قرار است استارت‌آپ Movidius از فناوری مخصوص این عینک پشتیبانی کند.

منابع آگاه می‌گویند گوگل طی سال جاری میلادی از این عینک رونمایی می‌کند و هم‌اکنون فرآیند توسعه آن آغاز شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا