شماره‏ تلفن‏‌های انقلابی چقدر می‏‌ارزد؟

در میان شماره تلفن‏های رند همراه اول که به مناسبت دهه فجر روی سایت این شرکت قرار گرفته است، دو شماره تلفن انقلابی یکی به میزان پنج و دیگری به میزان هفت میلیون تومان به مزایده گذاشته شده‏اند. شماره این خط که با عنوان شماره‏های تقویمی به مخاطبان پیامک شده است، روز پیروزی انقلاب اسلامی …

در میان شماره تلفن‏های رند همراه اول که به مناسبت دهه فجر روی سایت این شرکت قرار گرفته است، دو شماره تلفن انقلابی یکی به میزان پنج و دیگری به میزان هفت میلیون تومان به مزایده گذاشته شده‏اند.
شماره این خط که با عنوان شماره‏های تقویمی به مخاطبان پیامک شده است، روز پیروزی انقلاب اسلامی را با کد ۰۹۱ به همراه دارند. قیمت پایه این شماره‏ها (۹۱۱۳۵۷۱۱۲۲ و دیگری ۹۱۲۲۱۱۱۳۵۷) پنج و هفت میلیون تومان پیشنهاد شده است، البته ممکن است در زمان خرید این دو خط تلفن همراه به مبالغی بیش از این خریداری شوند. در بخشی از سایت شرکت همراه اول، تعداد محدودی شماره تلفن رند دیگر وجود دارد که قیمت هر یک از حدود ۵۰۰هزار تا ۲ میلیون تومان بسته به رند بودن آنها به حراج گذاشته شده است. به گفته همراه اول، این حراج از روز ۲۰ تا ۲۵بهمن‏ماه برای همه کدهای همراه اول ازجمله ۹۱۳، ۹۱۸، ۹۱۷ و… ادامه دارد. پیش از این نیز همواره شماره تلفن‏های رند مشتری‏های زیادی داشته‌اند که این بار همراه اول توانسته است با ابتکار عمل و در سالروز سی و هفتمین روز پیروزی انقلاب این شماره تلفن‏های تقویمی را به حراج بگذارد.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا