حریق گسترده کارگاه مبل‌سازی در مرتضی گرد

پس از اعلام این حادثه ماموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه درحال ساخت بود که طبقه همکف آن به کارگاهی مبل‌سازی تبدیل شده بود. درون این کارگاه مقدار زیادی لوازم مبل‌سازی همچون ابر، اسفنج، چسب، پارچه و… قرار …

پس از اعلام این حادثه ماموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه درحال ساخت بود که طبقه همکف آن به کارگاهی مبل‌سازی تبدیل شده بود. درون این کارگاه مقدار زیادی لوازم مبل‌سازی همچون ابر، اسفنج، چسب، پارچه و… قرار داشت. در طبقه دوم نیز مقادیر زیادی چوب، ام‌دی‌اف، الوار و… انبار شده بود که شعله‌‌های آتش از طبقه همکف آغاز و به طبقه اول نیز سرایت کرده بود.
آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.
دو کارگر که از اتباع کشور افغانستان بودند تا پیش از حضور آتش‌نشانان خود را از داخل کارگاه خارج کرده بودند اما یک کارگر افغان دیگر میان شعله‌های آتش محبوس شده بود که این فرد نیز توسط عوامل آتش‌نشانی نجات یافته و درحالی ‌که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود، برای درمان دراختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
آتش‌نشانان موفق شدند درهمان دقایق اولیه آتش را مهار کنند اما برای اطفای کامل آن مجبور به تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده و سرانجام موفق به اطفای کامل حریق شده و در ساعت ٤٧: ٠١ بامداد پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند. علت این حادثه ازسوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا