آرزوی رضا کیانیان در اختتامیه جشنواره فجر

«دیشب، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شب شور انگیزی بود؛ به بار نشستن شکوفه ها. چند روز پیش که مراسمی برای نامزدها در هتل لاله بود، فرهاد توحیدی و من کنار هم نشسته بودیم و درددل می کردیم. ناگهان هر دو به حالی عاطفی و مشابه دچار شدیم! وقتی گروه گروه جوان روی صحنه می …

«دیشب، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شب شور انگیزی بود؛ به بار نشستن شکوفه ها. چند روز پیش که مراسمی برای نامزدها در هتل لاله بود، فرهاد توحیدی و من کنار هم نشسته بودیم و درددل می کردیم.

ناگهان هر دو به حالی عاطفی و مشابه دچار شدیم! وقتی گروه گروه جوان روی صحنه می رفتند…گروه گروه نامزدهای جوان را می ديديم ، اشک در چشم هايم حلقه زد و به فرهاد گفتم: دقیقاً مثل این است که علی ، پسرم روی صحنه است و نامزد دریافت سیمرغ شده باشد ، همان قدر هیجان زده ام. و فرهاد هم همین حال را داشت.و دیشب که گروه جوان ها روی صحنه می رفتند و با سیمرغ باز می گشتند. باز هم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و این بار همسرم کنارم بود و او هم همین حال را داشت.

‎ بهرام دهقانی، دوست خوبم روی صحنه اعلام کرد: سینمای ایران نه مرده است و نه ورشکسته! ‎این نیروی بزرگ و پر مایه سر بر آورده اند و ما را به آينده امیدوارتر می کنند. سینما خود را باز آفرينى کرده است. قدوم باز آفرينان سینما مبارک باد.

‎و اما بعد… سال های گذشته خیلی از کارگردان ها از فيلمسازى محروم شده بودند. از جمله کیومرث پور احمد، و او بشدت افسرده شده بود، اما در روزهای فیلمبرداری فیلم #کفشهايم_كو، هر روز بهتر می شد و جهانش آفتابى تر و هر روز بیشتر به دنیای پر انرژى گذشته اش باز می گشت. این روند ادامه یافت تا اينكه یک روز از سر مونتاژ زنگ زد وگفت : دیشب اولین سکانس فیلم بعدی رو نوشتم! خبر عالی بود. او حالش خوب شده بود؛ یکی از دوست داشتنی ترین کارگردان های سینما به سینما باز گشته بود و حالا می خواهم آرزو کنم همه ى کارگردان هایی که در سال هاى گذشته از سینما دور نگه داشته شدند، به سینما بازگردند؛ حالشان خوب شود و دوباره شاهد جشنواره های پر رونق و پر رقابت باشیم.

آرزوی رضا کیانیان در اختتامیه جشنواره فجر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا