بازگشت به موقع ستاره مخفی پرسپولیس + عکس

زوج رامین رضاییان و محمد انصاری، بزرگترین نقطه ضعف فصل پیش پرسپولیس را به نقطه قوت این تیم تبدیل کرده‌اند. با این تفاوت که رضاییان در حمله عملکرد موفقی داشت اما انصاری با وجود نفوذها و شرکت در کار تیمی، نتوانسته بود برای تیمش گل بزند یا پاس گل بدهد. انصاری که در کارهای دفاعی …

زوج رامین رضاییان و محمد انصاری، بزرگترین نقطه ضعف فصل پیش پرسپولیس را به نقطه قوت این تیم تبدیل کرده‌اند. با این تفاوت که رضاییان در حمله عملکرد موفقی داشت اما انصاری با وجود نفوذها و شرکت در کار تیمی، نتوانسته بود برای تیمش گل بزند یا پاس گل بدهد.

انصاری که در کارهای دفاعی فوق‌العاده است، در بازی با فولاد بالاخره به انتظارها پایان داد و رگه‌هایی از مهارت‌های تهاجمی‌اش را هم به رخ کشید.

وی روز گذشته با یک سانتر دقیق برای طارمی، توانست اولین پاس گلش با پیراهن سرخ را بدهد تا در گل‌های زده تیمش هم سهمی داشته باشد. ارسال دقیق و دیدنی او برای مهدی طارمی که با چشمان باز صورت گرفت، تک گل سه امتیازی قرمزها در این بازی را پایه‌گذاری کرد.

شاید از این به بعد، نام او روی گل‌های زده پرسپولیس هم بیش از قبل شنیده شود. حالا و با مقایسه بازی او و بابک حاتمی فقط یک سوال باقی می‌ماند؛ اگر این بازیکن تستی در ابتدای فصل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار نمی‌گرفت، الان تکلیف چه بود؟

بازگشت به موقع ستاره مخفی پرسپولیس + عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا