Galaxy S7 بخرید، عینک واقعیت مجازی هدیه بگیرید

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ به صورت همزمان در تلاش است عینک واقعیت مجازی Gear VR را وارد بازار جهانی کند و در این میان «روی اونِیل» مدیر مرکز محصولات و برند سامسونگ اعلام کرده است تمام محتوای مورد نیاز برای دنیای واقعیت مجازی برای کاربران تهیه شده است. این طور که مراکز خبری می‌گویند، …

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ به صورت همزمان در تلاش است عینک واقعیت مجازی Gear VR را وارد بازار جهانی کند و در این میان «روی اونِیل» مدیر مرکز محصولات و برند سامسونگ اعلام کرده است تمام محتوای مورد نیاز برای دنیای واقعیت مجازی برای کاربران تهیه شده است.

این طور که مراکز خبری می‌گویند، سامسونگ قصد دارد به همراه هر دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S7 که فروخته می‌شود، یک دستگاه عینک هوشمند Gear VR را به صورت رایگان در اختیار کاربران بگذارد و دستکم برای کشور هلند این تصمیم قطعی شده است.

شعبه سامسونگ در کشور هلند اعلام کرده است تمامی کاربرانی که از تاریخ ۲۱ فوریه تا ۱۰ مارس ۲۰۱۶ گوشی هوشمند Galaxy S7 را خریداری کنند، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Gear VR را هم به صورت رایگان هدیه می‌گیرند.

قرار است سامسونگ در تارخ ۲۱ فوریه همزمان با برگذاری کنگره جهانی MWC 2016 از گوشی هوشمند Galaxy S7 رونمایی کند و پیش‌فروش این گوشی در اروپا هم از همان روز آغاز می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا