کوالکام سه تراشه جدید برای گوشی‌های میان رده عرضه کرد

به گزارش موبنا، تراشه S625 نخستین محصول در سری تراشه‌های ۶۰۰ محصول می‌شود که مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است تا انرژی کمتری مصرف کند. تراشه جدید این امکان را فراهم می‌کند تا در دستگاه موبایلی از هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 با حداکثر توان ۲ گیگاهرتز استفاده شود. این محصول همچنین سومین تراشه …

به گزارش موبنا، تراشه S625 نخستین محصول در سری تراشه‌های ۶۰۰ محصول می‌شود که مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است تا انرژی کمتری مصرف کند. تراشه جدید این امکان را فراهم می‌کند تا در دستگاه موبایلی از هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 با حداکثر توان ۲ گیگاهرتز استفاده شود.

این محصول همچنین سومین تراشه در سری محصولات ۶۰۰ است که به کمک آن می‌توان تصاویر ویدیویی ۴ هزار پیکسلی را ذخیره کرد. تراشه جدید حداکثر از دوربین ۲۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

این تراشه به مودم X9 برای خدمات Cat. 7 LTE مجهز شده است تا سرعت دانلود آن به ۳۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود آن هم به ۱۵۰ مگابایت در ثانیه برسد. برای این تراشه از گیرنده Wi-Fi و پردازنده گرافیکی Adreno 506 هم استفاده شده است.

لازم به ذکر است تراشه S435 از هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و مدل S425 هم قابلیت پشتیبانی از چهار هسته ۱.۴ گیگاهرتزی دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا