گوشی جدید آلکاتل همراه با عینک واقعیت مجازی، ۴۰۰ دلار

به گزارش موبنا، این اطلاعات در حالی منتشر شده است که پیش‌بینی می‌شود آلکاتل در جریان برگزاری کنگره جهانی MWC 2016 به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی کند. بر اساس اطلاعات جدید گفته می‌شود که این گوشی هوشمند همراه با یک عینک واقعی مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در جعبه این گوشی …

به گزارش موبنا، این اطلاعات در حالی منتشر شده است که پیش‌بینی می‌شود آلکاتل در جریان برگزاری کنگره جهانی MWC 2016 به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی کند. بر اساس اطلاعات جدید گفته می‌شود که این گوشی هوشمند همراه با یک عینک واقعی مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در جعبه این گوشی هوشمند یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Cardboard گوگل موجود است که البته از جنس پلاستیک ساخته شده است. توجه داشته باشید که سامسونگ مشابه این عینک هوشمند را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

به هر حال، گوشی هوشمند OneTouch Idol 4s همراه با تمامی امکانات پیشرفته در کنار عینک هوشمند واقعیت مجازی گوگل به قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شود.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Snapdragon 652 و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است و یک فلش LED هم برای آن در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا