اپل به خاطر استفاده غیرقانونی از حق امتیازها راهی دادگاه شد

به گزارش موبنا، به گفته Immersion در مدل‌های جدید گوشی هوشمند آیفون و تمام مدل‌های ساعت هوشمند Watch چندین حق امتیاز این شرکت به صورت غیرقانونی به کار گرفته شده است. در پرونده قضایی اعلام شده است که فناوری‌ ۳D Touch که البته با نام Force Touch هم شناخته می‌شود و در گوشی‌های آیفون ۶s …

به گزارش موبنا، به گفته Immersion در مدل‌های جدید گوشی هوشمند آیفون و تمام مدل‌های ساعت هوشمند Watch چندین حق امتیاز این شرکت به صورت غیرقانونی به کار گرفته شده است.

در پرونده قضایی اعلام شده است که فناوری‌ ۳D Touch که البته با نام Force Touch هم شناخته می‌شود و در گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus و ساعت مچی هوشمند Watch مورد استفاده قرار می‌گیرد، به صورت غیرقانونی حق امتیاز این شرکت به کار گرفته شده است.

شرکت Immersion پیش‌تر حق امتیازی را با نام «بازخورد مشترک» ثبت کرده بود که البته فرآیند تشخیص انگشت کاربران هنگام لمس نمایشگر را تحلیل نمی‌کرد. ولی در عوض نرم‌افزاری را شامل می‌شد که یک پیش‌نمایش از نور محیط و نحوه فشار اثر انگشت روی نمایشگر را ارایه می‌کرد تا کاربران به صورت دقیق‌تر از صفحه‌نمایش لمسی استفاده کنند.

در پرونده قضایی اعلام شده است نسل ششم به بعد گوشی هوشمند آیفون و تمام مدل‌های ساعت هوشمند Watch اپل فناوری را شامل می‌شدند که نحوه لمس نمایشگر و عکس‌العمل حسگرهای داخلی را در بر می‌گرفت. حق امتیاز این فناوری هم به نام شرکت Immersion ثبت شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا