آخرین نسخه بازی محبوب GTA روی گوشی‌های اندرویدی

به گزارش موبنا، این بازی نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی برای کنسول بازی PlayStation Portable وارد بازار شد و سپس شرکت سازنده برخی تغییرات را روی آن لحاظ کرد تا کاربران موبایلی هم بتوانند از آن استفاده کنند. در بازی GTA: Liberty City Stories کاربران موبایلی در نقش شخصی به نام «تونی سیپریانی» حاضر …

به گزارش موبنا، این بازی نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی برای کنسول بازی PlayStation Portable وارد بازار شد و سپس شرکت سازنده برخی تغییرات را روی آن لحاظ کرد تا کاربران موبایلی هم بتوانند از آن استفاده کنند.

در بازی GTA: Liberty City Stories کاربران موبایلی در نقش شخصی به نام «تونی سیپریانی» حاضر می‌شوند. این شخصیت یکی از اعضای خانواده مجرم لئون است که به تازگی از زندان آزاد شده و می‌بایست در نقشه قتل یک مرد شرکت کند.

تونی در جریان این بازی می‌کوشد به خانواده لئون کمک کند تا بار دیگر کنترل شهر لیبرتی را در دست بگیرند. این خانواده می‌کوشد انواع مختلف عملیات‌ها از جمله قتل، قاچاق مواد مخدر و اعتصاب‌های کارگری را ترتیب دهد.

شرکت Rockstar تولیدکننده بازی محبوب GTA علاوه بر عرضه نسخه موبایلی آن برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS، گرافیک بالایی را هم ارایه کرده و جزییات فراوانی را لحاظ کرده است. به عنوان مثال زمانی که شخصیت‌های مختلف بازی در خیابان راه می‌روند، متناسب با محل استقرار آنها چراغ خیابان روشن می‌شود، فاصله آنها تا مقصد معلوم هست و همواره یک نقشه کلی برای انجام عملیات در اختیار دارند.

کنترل این بازی از طریق نمایشگر لمسی انجام می‌شود و البته کاربران می‌توانند از دستگاه‌های سخت‌افزاری هم برای کنترل بازی استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا