مسنجر فیسبوک با سیستم ارسال پیامک یکی می‌شود

به گزارش موبنا، در بین تغییراتی که فیسبوک برای ابزار ارتباطی خود لحاظ کرده است، این شبکه اجتماعی قابلیت‌های جدیدی را آزمایش می‌کند که قرار است در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار گیرد. یکی از غیرمعمول‌ترین قابلیت‌های جدید این است که فیسبوک می‌کوشد سیستم پیامک در گوشی‌های اندرویدی را با ابزار ارتباطی خود ادغام …

به گزارش موبنا، در بین تغییراتی که فیسبوک برای ابزار ارتباطی خود لحاظ کرده است، این شبکه اجتماعی قابلیت‌های جدیدی را آزمایش می‌کند که قرار است در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار گیرد.

یکی از غیرمعمول‌ترین قابلیت‌های جدید این است که فیسبوک می‌کوشد سیستم پیامک در گوشی‌های اندرویدی را با ابزار ارتباطی خود ادغام کند. چند سال قبل نیز Messenger فیسبوک این امکان را فراهم کرده بود تا کاربران بتوانند آن را به عنوان محیط پیش‌فرض برای ارسال پیامک مورد استفاده قرار دهند.

در قابلیت جدید کاربران می‌توانند پیام‌های فیسبوک و پیامک‌های خود را به صورت یکجا در محیط Messenger دریافت کنند. البته این قابلیت طی چند هفته آتی عملیاتی می‌شود.

برای اینکه کاربران بتوانند پیام‌های فیسبوک و پیامک‌های خود را از یکدیگر تشخیص دهند هم راهکاری در نظر گرفته شده است. پیام‌های فیسبوک با رنگ آبی نمایش داده می‌شوند و پیامک‌ها هم به رنگ بنفش به نمایش درمی‌آیند.

فیسبوک همچنین قصد دارد در بخش Material Design ابزار ارتباطی خود هم برخی تغییرات را لحاظ کند که البته هنوز جزییات آن مشخص نیست.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا