ویدیوهای شما در اینستاگرام چند بار دیده می‌شود؟

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید بسیار ساده است و البته برای تولیدکنندگان محتوا و مراکز تبلیغاتی می‌تواند کاربردهای فراوان به همراه داشته باشد. طی چند هفته آتی تمامی مشترکان اینستاگرام می‌توانند تعداد دفعاتی که ویدیوهای آنها مشاهده شده است را ببینند. این اتفاق از طریق سیستم شمارشگر در زیر هر فایل ویدیویی به اشتراک …

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید بسیار ساده است و البته برای تولیدکنندگان محتوا و مراکز تبلیغاتی می‌تواند کاربردهای فراوان به همراه داشته باشد.

طی چند هفته آتی تمامی مشترکان اینستاگرام می‌توانند تعداد دفعاتی که ویدیوهای آنها مشاهده شده است را ببینند. این اتفاق از طریق سیستم شمارشگر در زیر هر فایل ویدیویی به اشتراک گذاشته شده فراهم می‌شود.

این طور که اینستاگرام اعلام کرده است، هر بار که از هر تصویر ویدیویی دست‌کم ۳ ثانیه مشاهده شود، یک عدد به سیستم شمارنده افزوده می‌شود.

این قابلیت در حالی ارایه شده است که اینستاگرام می‌گوید میزان علاقمندانی مشترکان آن به تصاویر ویدیویی بسیار افزایش یافته و تعداد دفعات مشاهده شده هر ویدیو نسبت به قبل بیشتر شده است.

پیش از این مشترکان شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط می‌توانستند تعداد لایک‌های هر ویدیو را مشاهده کنند که هم‌اکنون قابلیت جدید جایگزین آن می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا