مایکروسافت دوباره سراغ اخراج کارمندان بخش موبایلی خود می‌رود

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد ده‌ها کارمند دیگر را هم از بخش تولید دستگاه‌های موبایلی خود اخراج کند. در حالی که هنوز تعداد دقیق این گروه از کارمندانی که قرار است اخراج شوند مشخص نشده است، شرکت مایکروسافت تایید کرد که دور جدید …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد ده‌ها کارمند دیگر را هم از بخش تولید دستگاه‌های موبایلی خود اخراج کند.

در حالی که هنوز تعداد دقیق این گروه از کارمندانی که قرار است اخراج شوند مشخص نشده است، شرکت مایکروسافت تایید کرد که دور جدید اخراج‌ها بخشی از طرح جامعی محسوب می‌شود که نخستین بار در ژوئیه گذشته مطرح شد.

این طور که گفته می‌شود، کارمندانی که در مرحله قبلی از شرکت مایکروسافت اخراج شدند هم‌اکنون در بخش بازاریابی با شرکت فنلاندی نوکیا همکاری می‌کنند.

اخبارهای جدید چند هفته پس از آن منتشر شده است که شرکت آمریکایی مایکروسافت گزارش مربوط به فصل دوم سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرد و توضیح داد در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۴.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Lumia فروخته شده است که این رقم از ۱۰.۵ میلیون دستگاه Lumia فروخته شده در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ کمتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا