نسل جدید گوشی‌های ایسر مجهز به نرم‌افزارهای کاربردی مایکروسافت

به گزارش موبنا، بر اساس توافقات صورت گرفته بین مایکروسافت و شرکت تایوانی ایسر، قرار است کلیه گوشی‌هایی که در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار می‌شوند به صورت پیش‌فرض نرم‌افزارهای اصی مایکروسافت را در اختیار داشته باشند. شرکت مایکروسافت در این زمینه اعلام کرد برخی نرم‌افزارهای کاربردی از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook، …

به گزارش موبنا، بر اساس توافقات صورت گرفته بین مایکروسافت و شرکت تایوانی ایسر، قرار است کلیه گوشی‌هایی که در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار می‌شوند به صورت پیش‌فرض نرم‌افزارهای اصی مایکروسافت را در اختیار داشته باشند.

شرکت مایکروسافت در این زمینه اعلام کرد برخی نرم‌افزارهای کاربردی از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote، OneDrive، و Skype از طریق گوشی‌های اسکایپ به دست کاربران جهانی خواهند رسید.

در این میان خبری منتشر نشد تا مشخص شود کدام یک از گوشی‌های ایسر همراه با این نرم‌افزارهای کاربردی به دست کاربران جهانی می‌رسند.

«اِس‌تی لیو» مدیر گروه محصولات هوشمند ایسر در این خصوص گفت: «ما بسیار خوشحالیم همکاری‌های جدید خود را با مایکروسافت آغاز کرده‌ایم و از این طریق گوشی‌های جدید خود را به نرم‌افزارهای مایکروسافت مجهز می‌کنیم».

او در ادامه توضیح داد: «با تجهز گوشی‌های هوشمند به نرم‌افزارهای مایکروسافت، مشتریان ایسر می‌تواند به صورت کارآمدتر از نسل جدید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی استفاده کنند و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار بگیرند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا