توئیتر سلیقه مشترکان خود را تشخیص می‌دهد

به گزارش موبنا، اما بر اساس آخرین تصمیمات صورت گرفته، قرار است این سیستم تغییر کند و قابلیت‌های جدید در اختیار مشترکان توئیتر قرار بگیرد. توئیتر پیش از این بخشی را با نام زیر راه‌اندازی کرده بود: «زمانی که شما دور بودید… ». کاربران با فعال کردن این بخش می‌توانستند کلیه توئیت‌های قبلی که منتشر …

به گزارش موبنا، اما بر اساس آخرین تصمیمات صورت گرفته، قرار است این سیستم تغییر کند و قابلیت‌های جدید در اختیار مشترکان توئیتر قرار بگیرد.

توئیتر پیش از این بخشی را با نام زیر راه‌اندازی کرده بود: «زمانی که شما دور بودید… ». کاربران با فعال کردن این بخش می‌توانستند کلیه توئیت‌های قبلی که منتشر شده بود و به آنها دسترسی نداشتند را مشاهده کنند. این شبکه اجتماعی هم‌اکنون قابلیت مذکور را وارد مرحله جدید کرده است تا بر این اساس بهترین توئیت‌ها در اولویت اول نمایش داده شوند.

شرکت توئیتر قصد دارد این قابلیت را طی چند هفته آتی برای مشترکان خود فعال کند. مشترکان توئیتر می‌توانند از طریق بخش تنظیمات (Setting) این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند.

زمانی که این قابلیت فعال است، توئیت‌هایی را مشاهده می‌کنید که علاقه بیشتری با آنها دارید و سیستم مربوطه بر حسب لایک‌ها و کامنت‌های شما تشخیص می‌دهد کدام توئیت‌ها را در قسمت بالا منتشر کند.

این سیستم آخرین توئیت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و البته ترتیب زمانی را هم در آنها لحاظ می‌کند تا بهترین و جدیدترین توئیت‌ها برای شما به نمایش درآید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا