عرضه گوشی میان‌رده ۵۰c Oxygen با قیمت ۱۲۹ یورو

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Archos 50d Oxygen نام دارد و کارشناسان آن را مدل بعدی گوشی ۵۰c Oxygen می‌دانند که دو سال قبل وارد بازار شد. گوشی هوشمند ۵۰d نمایشگر ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Archos 50d Oxygen نام دارد و کارشناسان آن را مدل بعدی گوشی ۵۰c Oxygen می‌دانند که دو سال قبل وارد بازار شد.

گوشی هوشمند ۵۰d نمایشگر ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند به تراشه MediaTek MT6753 مجهز شده است که هشت هسته ۱.۳ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 پردازش را در آن انجام می‌دهند.

گوشی هوشمند جدید رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از خدمات مخابراتی ۴G LTE و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت اشاره کرد.

دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی است که همراه با فلش LED تصویربرداری می‌کند و دوربین سلفی آن هم حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی هوشمند تمام امکانات ارتباطی را در خود جا داده است و به کمک باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری انرژی را در خود ذخیره می‌کند. روی این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده و قیمت آن هم ۱۲۹ یورو است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا