ال‌جی مشخصات اصلی گوشی G5 را منتشر کرد

به گزارش موبنا، در حالی که همه کاربران و کارشناسان منتظر فرا رسیدن این روز هستند، شرکت کره‌ای آگهی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که در آن قابلیت‌ها یین گوشی هوشمند مشخص شده است. ال‌جی در این محصول سعی کرده است ضمن استفاده از آخرین فناوری‌ها، طراحی متفاوت را هم ارایه دهد تا مورد توجه کاربران …

به گزارش موبنا، در حالی که همه کاربران و کارشناسان منتظر فرا رسیدن این روز هستند، شرکت کره‌ای آگهی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که در آن قابلیت‌ها یین گوشی هوشمند مشخص شده است. ال‌جی در این محصول سعی کرده است ضمن استفاده از آخرین فناوری‌ها، طراحی متفاوت را هم ارایه دهد تا مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

مرکز استانداردسازی Geekbench نیز هم‌اکنون این گوشی هوشمند را در دست گرفته است و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، روی این گوشی هوشمند نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید مارشمالو نصب شده است و شرکت کره‌ای برای آن تراشه مرکزی Snapdragon 820 را به همراه رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته است.

این محصول یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود و در سیستم داخلی شرکت کره‌ای با نام LG F700S شناخته می‌شود که شرکت مخابراتی SK Telecom در نظر دارد در مرحله نخست آن را وارد بازار کند.

شرکت ال‌جی گوشی هوشمند G4 را با نام F500 توسعه داد و پس از آن گوشی V10 با نام F600 تکمیل شد. بر این اساس مدل G5 با نام F700 می‌تواند قوی‌ترین و بهترین محصول ساخته شده در این شرکت کره‌ای باشد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۶ اینچی با کیفیت QHD را در خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا