گوشی میان‌رده لنوو مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

به گزارش موبنا، از آن زمان مدت زیادی سپری شده است و این بار شرکت چینی لنوو گوشی هوشمند مذکور را با نام رسمی P1 Turbo معرفی کرد. اگرچه نام این گوشی هوشمند تغییر کرده است، ولی مشخصات آن با مدل قبلی برابری می‌کند. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی FullHD دارد و برای آن …

به گزارش موبنا، از آن زمان مدت زیادی سپری شده است و این بار شرکت چینی لنوو گوشی هوشمند مذکور را با نام رسمی P1 Turbo معرفی کرد.

اگرچه نام این گوشی هوشمند تغییر کرده است، ولی مشخصات آن با مدل قبلی برابری می‌کند. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی FullHD دارد و برای آن تراشه Snapdragon 615 در نظر گرفته شده است.

هوواوی این گوشی هوشمند را همراه با رم ۳ گیگابایتی عرضه می‌کند و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

گوشی هوشمند P1 Turbo باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و البته از سیستم شارژر ۲۴ وات Quick Charge 2.0 هم پشتیبانی می‌کند. دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دوگانه است و دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را هم دارد و قیمت آن برای بازار جهانی ۲۶۰ یورو اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا