گوشی ارزان هوواوی مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در اصل مدل بین‌المللی Honor 4A بود و گوشی Y6 Pro نیز مدل بین‌المللی Enjoy 5 محسوب می‌شود که چند ماه قبل وارد بازار چین شد. گوشی هوشمند Y6 Pro به تراشه MediaTek MT6735P با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی مجهز شده است و نمایشگر ۵ اینچی آن تصاویر را …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در اصل مدل بین‌المللی Honor 4A بود و گوشی Y6 Pro نیز مدل بین‌المللی Enjoy 5 محسوب می‌شود که چند ماه قبل وارد بازار چین شد.

گوشی هوشمند Y6 Pro به تراشه MediaTek MT6735P با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی مجهز شده است و نمایشگر ۵ اینچی آن تصاویر را با کیفیت HD پخش می‌کند.

این گوشی هوشمند رم ۲ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

در بخش دوربین دیجیتالی برای این گوشی چینی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. طول، عرض و ضخامت این دستگاه به ترتیب ۱۴۳.۱، ۷۱.۸ و ۹.۷ میلیمتر و وزن آن هم ۱۶۰ گرم اعلام شده است.

این گوشی هوشمند دو سیم کارته شامل نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید می‌شود و در خانواده گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت طبقه‌بندی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا