فعلا برنامه‌ای برای عرضه نخستین گوشی VAIO به دیگر کشورها وجود ندارد

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی چند روز قبل از گوشی جدید خود موسوم به Phone Biz را عرضه کرد و توضیح داد فعلا برای ورود این محصول به آمریکا برنامه خاصی ندارد. این گوشی هوشمند به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده است و همان طور که از نام آن پیداست، شرکت VAIO به …

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی چند روز قبل از گوشی جدید خود موسوم به Phone Biz را عرضه کرد و توضیح داد فعلا برای ورود این محصول به آمریکا برنامه خاصی ندارد.

این گوشی هوشمند به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده است و همان طور که از نام آن پیداست، شرکت VAIO به صورت تخصصی آن را برای کاربران سازمانی عرضه کرده است.

گوشی هوشمند Phone Biz هم اکنون با قیمت ۴۳۰ دلار در کشور ژاپن فروخته می‌شود و آن را در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌کنند.

گوشی هوشمند Phone Biz به تراشه مرکزی Snapdragon 617 مجهز شده است که نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا