Nexus 5 را فقط ۱۴۰ دلار بخرید

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند برای کاربران آمریکایی تخفیف مذکور را در اختیار گرفته است که البته به زودی دیگر کاربران جهانی هم می‌توانند از تخفیف مذکور بهره‌مند شوند. فروشگاه اینترنتی mobilepros1 که این گوشی هوشمند را با قیمت ۱۴۰ دلار می‌فروشد اعلام کرد که به جز آمریکا، آن را به تمام کشورهای جهان …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند برای کاربران آمریکایی تخفیف مذکور را در اختیار گرفته است که البته به زودی دیگر کاربران جهانی هم می‌توانند از تخفیف مذکور بهره‌مند شوند.

فروشگاه اینترنتی mobilepros1 که این گوشی هوشمند را با قیمت ۱۴۰ دلار می‌فروشد اعلام کرد که به جز آمریکا، آن را به تمام کشورهای جهان ارسال می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که ارسال این محصول می‌تواند هزینه‌هایی را هم در پی داشته باشد.

شرکت گوگل همواره مدل‌های قدیمی‌تر سری گوشی‌های Nexus را با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کند تا فضا برای عرضه بهتر مدل جدید فراهم شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکز تصویر ۴۴۵ پیکسل در هر اینچ مربع را شامل شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا