گوشی هوشمند تاشو و ارزان عرضه شد

به گزارش موبنا، شرکت فیلیپس گوشی جدیدی را با نام Philips V800 تولید کرده است که مرکز تنظم قوانین مخابراتی و ارتباطی چین موسوم به TENAA مجوزهای لازم را برای عرضه آن صادر کرد. این گوشی هوشمند تاشو به نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید مجهز شده است و در خانواده گوشی‌های رده پایین طبقه‌بندی می‌شود. …

به گزارش موبنا، شرکت فیلیپس گوشی جدیدی را با نام Philips V800 تولید کرده است که مرکز تنظم قوانین مخابراتی و ارتباطی چین موسوم به TENAA مجوزهای لازم را برای عرضه آن صادر کرد.

این گوشی هوشمند تاشو به نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید مجهز شده است و در خانواده گوشی‌های رده پایین طبقه‌بندی می‌شود.

گوشی هوشمند فیلیپس دو نمایشگر ۳.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است که یکی از آنها در قسمت داخل و نمایشگر دیگر هم در بدنه بیرونی تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند همچنین دو دوربین دیجیتالی مجزا را شامل می‌شود. دوربین دیجیتالی بیرونی کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین داخلی برای گرفتن عکس‌های سلفی هم به حسگر ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی هوشمند Philips V800 که به زودی وارد بازار جهانی می‌شود ۱۹.۱ میلیمتر ضخامت و ۲۰۶ گرم وزن دارد. البته باید گفت چنین محصولی زمانی مورد توجه کاربران جهانی قرار می‌گیرد که بدنه باریک و ظاهر زیبا داشته باشد.

این گوشی هوشمند شامل پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا