مدیرعامل گوگل ۱۹۹ میلیون دلار جایزه گرفت

به گزارش موبنا، شرکت آلفابت که هم‌اکنون گوگل و ده‌ها شرکت دیگر را در زیرمجموعه خود قرار داده است به منظور تقدیر از تلاش‌های این مدیر جوان بخش قابل ملاحظه‌ای از سهام خود به ارزش ۱۹۹ میلیون دلار را به پیچای داد. در این اقدام ۲۷۳۳۲۸ سهام سری Class C گوگل در اختیار پیچای قرار …

به گزارش موبنا، شرکت آلفابت که هم‌اکنون گوگل و ده‌ها شرکت دیگر را در زیرمجموعه خود قرار داده است به منظور تقدیر از تلاش‌های این مدیر جوان بخش قابل ملاحظه‌ای از سهام خود به ارزش ۱۹۹ میلیون دلار را به پیچای داد.

در این اقدام ۲۷۳۳۲۸ سهام سری Class C گوگل در اختیار پیچای قرار گرفت. این سهام که هم‌اکنون محدود شده است، سال ۲۰۱۹ میلادی بر اساس سرمایه‌گذاری‌های گوگل وارد تالار بورس می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت این ۱۹۹ میلیون دلار تا سال ۲۰۱۹ مسدود شده است.

البته آقای پیچای هدایای دیگری هم از شرکت گوگل دریافت کرده است. او به تازگی ۳۷۵ سهام Class A را در اختیار گرفت که ارزش هر یک از این سهم‌ها ۷۸۶.۲۸ دلار محاسبه می‌شد. همچنین ۳۶۲۵ سهام Class C با ارزش ۷۶۸.۸۴ دلار به‌ازای هر سهم و مجموع ارزش ۳ میلیون دلار به او داده شد.

شرکت گوگل بر اساس رویه همیشگی خود هر دو سال یک بار این هدایا را به مدیران ارشد خود می‌دهد تا آنها را برای رونق کسب و کار و درآمد بالاتر تشویق کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا