واتس‌اپ بالاخره برای بلک‌بری هم به‌روز شد

به گزارش موبنا، فیسبوک شرکت توسعه ابزار ارتباطی واتس‌اپ را سال گذشته به قیمت ۲۱ میلیارد دلار خریداری کرد و از آن زمان به بعد هیچ به‌روزرسانی برای کاربران بلک‌بری ارایه نشد. ولی نسخه جدید هم‌اکنون با نام ۲.۱۲.۳۴۰.۲ عرضه شده است و کاربران می توانند تغییرات فراوان را در آن تجربه کنند. از مهم‌ترین …

به گزارش موبنا، فیسبوک شرکت توسعه ابزار ارتباطی واتس‌اپ را سال گذشته به قیمت ۲۱ میلیارد دلار خریداری کرد و از آن زمان به بعد هیچ به‌روزرسانی برای کاربران بلک‌بری ارایه نشد. ولی نسخه جدید هم‌اکنون با نام ۲.۱۲.۳۴۰.۲ عرضه شده است و کاربران می توانند تغییرات فراوان را در آن تجربه کنند.

از مهم‌ترین تغییراتی که در نسخه جدید واتس‌اپ برای کاربران بلک‌بری لحاظ شده است می‌توان به اطلاعات جامع در مورد هر پیام و لیست شکلک‌های جدید اشاره کرد.

این نسخه جدید همچنین قابلیت پشتیبانی از واتس‌اپ مبتنی بر وب را برای کاربران بلک‌بری فراهم می‌کند، جزییات بیشتری از شماره تلفن‌ها را نمایش می‌دهد و تهیه نسخه پشتیبان از تاریخچه پیام‌های ارسال شده را آسان می‌کند.

شرکت واتس‌اپ همچنین توضیح داد که در این نسخه جدید بسیاری از حفره‌های امنیتی را برطرف کرده است و ابزار ایمن‌تری را به صاحبان گوشی‌های بلک‌بری ارایه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا