گوشی‌های هوشمند ال‌جی نادیده گرفته می‌شود؟

به گزارش موبنا، با این وجود ال‌جی هرگز نتوانسته است سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی دستگاه های موبایلی را به خود اختصاص دهد. این شرکت کره‌ای در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی به میزان اندک موفق شد سهم خود در بازار جهانی را نسبت به مت مشابه سال قبل افزایش دهد و در مجموع …

به گزارش موبنا، با این وجود ال‌جی هرگز نتوانسته است سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی دستگاه های موبایلی را به خود اختصاص دهد.

این شرکت کره‌ای در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی به میزان اندک موفق شد سهم خود در بازار جهانی را نسبت به مت مشابه سال قبل افزایش دهد و در مجموع ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند.

شرکت ال‌جی در سه ماه پایانی اسل ۲۰۱۵ میلادی چند صد میلیون دستگاه الکترونیکی به فروش رساند. ولی بخش اعظم آنها به لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه هوا مربوط می شد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند ال‌‌جی هرگز نمی‌تواند در مقابل رقیب کره‌ای خود یعنی سامسونگ به موفقیت برسد و جایگاه شرکت‌های چینی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست آورد. بر این اساس بهبود شرایط مالی و سهم بازار جهانی ال‌جی چندان عملی به نظر نمی‌رسد.

در این شرایط ما با شرکتی مواجه هستیم که گوشی‌های هوشمند پیشرفته و کارآمد می‌سازد و البته، محصولات آن هرگز مورد توجه کاربران قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل است که گفته می‌شود کاربران جهانی گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی را نادیده می‌گیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا