اپل تا ۱۵ سال آینده تولید آیفون را کنار می‌گذارد

به گزارش موبنا، کنار گذاشتن گوشی هوشمند آیفون در شرکت اپل می‌تواند ساخت دستگاه جدید با قابلیت‌های واقعیت مجازی را باعث شود. البته کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این اتفاق ۱۵ سال دیگر رخ می‌دهد. دستگاه‌هایی که به صورت همزمان از دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند در خانواده فناوری‌های پوشیدنی طبقه‌بندی می‌شوند …

به گزارش موبنا، کنار گذاشتن گوشی هوشمند آیفون در شرکت اپل می‌تواند ساخت دستگاه جدید با قابلیت‌های واقعیت مجازی را باعث شود. البته کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این اتفاق ۱۵ سال دیگر رخ می‌دهد.

دستگاه‌هایی که به صورت همزمان از دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند در خانواده فناوری‌های پوشیدنی طبقه‌بندی می‌شوند و مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌ها را در خود جا داده‌اند تا بتوانند تصاویر هولوگرافیک را با زندگی واقعی ادغام کنند. این دستگاه‌ها با نام AR/VR شناخته می‌شوند.

مرکز Munster بر این باور است توسعه گوشی‌های هوشمند به سمتی می‌رود که در نهایت به عنوان یک دستگاه AR/VR مورد استفاده قرار بگیرند.

شرکت اپل به واسطه حق امتیازهایی که ثبت کرده و تلاش‌هایی که در مرکز تحقیق و توسعه خود انجام می‌دهد، تلاش می‌کند سخت‌افزارهای AR/VR را نیز اریه دهد که البته این اتفاق در آینده نزدیک صورت نمی‌گیرد.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند سال آینده برخی شرکت‌های الکترونیکی دستگاه‌هایی را در خانواده محصولات AR/VR روانه بازار کنند که می‌تواند این قابلیت‌ها را متناسب با آیفون و آیپد ارایه دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا