۱۰۰ حفره امنیتی در iOS 9 برطرف شد

به گزارش موبنا، بیش از ۳۰ حفره امنیتی در سیستم WebKit شناسایی شد که این سیستم در اصل موتور محرک برای مرورگر اینترنتی Safari محسوب می‌شود. به عنوان مثال، با یکی از این حفره‌های امنیتی اگر کاربر روی سایت اینترنتی آلوده کلیک کند،‌ کنترل کامل دستگاه او در دست هکرها می‌افتد. اپل همچنین چند حفره …

به گزارش موبنا، بیش از ۳۰ حفره امنیتی در سیستم WebKit شناسایی شد که این سیستم در اصل موتور محرک برای مرورگر اینترنتی Safari محسوب می‌شود. به عنوان مثال، با یکی از این حفره‌های امنیتی اگر کاربر روی سایت اینترنتی آلوده کلیک کند،‌ کنترل کامل دستگاه او در دست هکرها می‌افتد.

اپل همچنین چند حفره امنیتی در سرویس مالی Apple Pay را شناسایی و برطرف کرد. آسیب‌پذیری در این سیستم به هکرها امکان می‌داد تا بتوانند در جریان نقل و انتقالات مالی اخیر کاربر قرار بگیرند.

یکی دیگر از مشکلاتی که برطرف شد این بود که حفره امنیتی به کاربر امکان می‌داد با استفاده از اپلیکیشن آلوده Game Center به آدرس ایمیل کاربری که بازی آنلاین انجام می‌دهد دسترسی داشته باشد. هکر از این طریق می‌توانست لیست شماره تلفن‌های کاربر را هم در اختیار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا